Markkinointi- suunnittelun työpaja
Liian usein markkinointia lähdetään tekemään suin päin ja kokonaisuuden huomioiminen ontuu. Kun rakennetaan liiketoimintaa yhdistyvää ja liiketoiminnallisia tavoitteita tukevaa markkinointia, vaaditaan osaamista.
Suosittelen ensisijaisesti teettämään tämän työn palveluna, mutta mikäli se ei ole mahdollista, markkinointisuunnittelun työpaja on hyvä vaihtoehto. Saat asiantuntijan tuen, jonka avulla varmistat, että tärkeät asiat tulevat huomioiduiksi.
Markkinoinnin suunnittelu itse
Markkinoinnin suunnittelussa on monta tasoa. Jotta sen saa sidottua liiketoiminnallisiin tavoitteisiin ja se huomioi ihanneasiakkaan ja kaikki tasot tunnettuuden rakentamisesta aina asiakkuuteen ja suosittelijaksi ryhtymiseen saakka, vaaditaan markkinoinnin syväosaamista. Jos siis suinkin pystyt, teetä markkinoinnin suunnittelu asiantuntijalla.
Jos haluat tai joudut budjettisyistä tekemään markkinointisuunnittelun itse, varaa markkinointisuunnittelun työpaja. Näin saat työhön ohjausta ja tukea siihen, että pystyt huomioimaan markkinoinnin onnistumisen kannalta tärkeät asiat suunnitelmissasi.
Kenelle markkinointisuunnittelun työpaja sopii?
-
Joudut budjettisyistä rakentamaan markkinointisuunnitelman itse
-
Pystyt hahmottamaan isoja kokonaisuuksia
-
Sinulla on halukkuutta oppia uutta
-
Olet valmis laittamaan asiaan ajatusta ja aikaa
Mikäli yllä olevat asiat eivät kohdallasi täyty, voit myös teettää markkinoinnin suunnittelun Kreekreellä. Autamme mielellämme.
Mitä markkinointisuunnittelun työpaja sisältää?
Markkinointisuunnittelun työpaja koostuu alkutapaamisesta sekä kolmesta kahden tunnin tapaamisesta, jotka kaikki tapahtuvat etänä verkon yli tai Keski-Suomen alueella kasvokkain. Tuon tapaamisissa suunnitteluusi rakennetta, haastan ajatteluasi ja autan sinua eteenpäin.
Tapaamisten aikana et todennäköisesti saa suunnittelua valmiiksi asti, mutta tavoitteena on, että niiden ajatus kirkastuu ja pystyt jatkamaan työtä heti tapaamisen jälkeen. Tästä syystä tapaamiset aikataulutetaan niin, että sinulle jää väliin työstöaikaa.
Miten työpajakokonaisuus etenee?
-
Maksuton alkutapaaminen, jossa tutustumme, kartoitamme tilannettasi, liiketoiminnallisia tavoitteitasi ja tarpeitasi brändin osalta.
-
Sopimuksen tekeminen.
-
Ensimmäinen 2h työpaja, jossa käymme läpi markkinoinnin strategisia valintoja
-
Toinen 2h työpaja, jossa edetään markkinointisuunnitelmaan.
-
Kolmas 2h työpaja, jossa vuosikelloon aletaan johtaa suunnitelman asioita ja jossa siirrämme katseen vielä tulevaisuuteen.
Markkinointisuunnittelun työpajan voi yhdistää esimerkiksi brändin rakentamisen työpajaan ja markkinoinnin personal trainer -palveluun, joiden avulla saat tukea yrityksesi markkinoinnissa onnistumiseen.
Varaa maksuton alkutapaaminen tai kysy lisää niin tutustutaan!
Lähdetäänkö liikkeelle? Varaa ilmainen alkutapaaminen, niin keskustellaan tavoitteistasi tarkemmin.
Ajan voit varata viereisen lomakkeen kautta, soittamalla (0407177869) tai laittamalla viestiä.
Kokemuksia palvelusta
"Olen saanut Kreekreen Marilta apua ja kokonaiskuva on selkiytynyt. Vaikka on puhuttu markkinoinnista, olen samalla saanut coachausta omaan tekemiseeni ja sen ansiosta olen kehittynyt markkinoinnissa systemaattisemmaksi yhteistyön aikana. Erilaisten linjausten ja kirkastusten myötä alkaa sellainen työtä selkeyttävä kartta muodostumaan päässä ja yrityksen tarina vahvistuu pala palalta suunnitelmallisesti."
Laura Paakkari, toimitusjohtaja, Veinoa